Annesininpogacayanagi Kızlar Haziran ayının işsizlik maası erken yatcak diyolardı bu ay yattımı sizlere. Ptt ye boşa gitmiş olmim yarın.
Deletedmom328 Annesininpogacayanagi bana yatmadı henüz ilk defa alıcam bu ay. Ama 170 i arayıp hesabınızı tanımlatın direk hesabınıza yatsın boşuna gitmeyin ben öyle yaptım çünkü
Deletedmom55 Annesininpogacayanagi Yok yatmadı geçen ay ayın 29unda banka hesabıma yattı bu ay henüz gelen birşey yok 😒
Rengin Annesininpogacayanagi yatmadı gecen ay 28 inde yatmisti banka hesabıma bu ay yatmadı daha bekliyorum bende
Ceylane Annesininpogacayanagi henüz yatmadi benimkisi hesaba yatıyor ptt ye gitmiyorum varsa hesabınız e devletten onaylayin ptt ye gerek kalmaz
Annesininpogacayanagi Deletedmom328 tanımlattım ilk ay yattı bdaha da yatmadı. mesaj geliyo 2 aydır hesabınız tanımlanamadı diye. Bu ayda yine dogrulanamadı diye mesaj geldi. Arıyorum 170 i bi sıkıntı yok hesabınızda diyo. Her ay doğrulatmak mı gerekiyomuş anlamadım gitti.
Annesininpogacayanagi Ceylane ilk ay hesabıma yattı. 2 aydır da hesap doğrulanamadı diyor sürekli. Arıyorum 170 i hesabınızda bi sıkıntı görünmüyor diyo. Anlamadm gitti
Ceylane Annesininpogacayanagi bende bekliyorum bakalim inş oyle bir sıkıntı ile karsilasmam.gecen ay erken yatti bu ay 5 inde yatacak diye bekliyorum normalde 5 inde yatiyomus.olmadi arayip sorarim bende