Habis07 durumunun psikolojik olduğunu düşünüyorum. Bence Destek almalısın. Bende sezeryan oldum. 3. Gün tüm işimi kendim yapmaya başladım. Elbette annem kayınvalidem destek oldular ama bebeğim çoğu zaman bende vakit geçirdi. O beni ben onu tanıdım. Bi o kadarda eşim destek oldu. 1 hafta sonra herkesi gönderdik. Kendine güven, İnan emin ol biz anne olmak için yaratılmışız. Mükemmel varlıklarız. Senden başkası ile vakit geçirdiğinde o senden sen ondan uzaklaşırsın. Anın tadını çıkar lütfen. Bebeğin hergün büyüyor bu anı kaçırma