kuzeyyannesi 14 günlük bebeğim hergün ki gibi rutin uykusundan kalktı 2.30 saat oldu hala yatmadı neden acaba emzirdim altını temizledim doymamıştır diye bu 2. Buçuk saatte ara ara meme veeip yatırmaya çalıştım uyumadı ne yapabilirim
Mom987 kuzeyyannesi 14 günlük bebekte rutin pek olmaz zaten normaldir yani uyuması uyumaması. Karnı toksa altı temizse bile hazı olabilir.
Mom987 kuzeyyannesi Ben de hiç kundak yapmadım. Eğer keyfi yerindeyse uyur inşallah birazdan annesi endişe etme normaldir.
kuzeyyannesi Evin sıcaklığı 24 derece de tutmaya çalışıyoruz üstüne bir tek tulum giydiriyorum ama ellerini açınca şapka takmayınca veya çorap giymeyince rahat hasta olmasından da korkuyoruz ilk çocuk olunca insan çok korkuyor