humeyra_kayraa Kızlar yarın bebeğim aşı olcak 2.ay sonunda olan aşı bu aşı da ateşleniyormuş bebekler ateşlendikten sonra neler yapmalıyım çok telaşlıyımdır tecrübeli anneler yazabilir mi lütfen 🥺
Deletedmom278 humeyra_kayraa Ateşleniyormuş diyen kim? Ateş olmayabilir. Olursa da 38i görürseniz ateş düşürücü verirsiniz.
iremceren humeyra_kayraa ateş şart değil, olursa yarım ölçek calpol verebilirsiniz, kontrollü aralıklarla ateş takibi yapın yeter
Emin_e humeyra_kayraa hic telas etmeyin ben de çok korkmustum 2. Ay asisinda hic ateslenmedi bebegim sadece halsiz kaldi ilk yapildigi gün, ertesi gun biraz huzursuzlandi
Deletedmom896 humeyra_kayraa dün olduk aşımızı şükür ateş hiç olmadı sadece gece huzursuz ve mızmızdı oda yarım saat 1 saat sürdü uyudu biraz ağrısı olduğu için calpol verdim bugün de çok şükür iyi 😍
mikelenjelo35 humeyra_kayraa her ihtimale.karsi evde calpol bulundurabilirsin.ates her bebekte olmuyor ama huysuzluk hemen hemen her bebekte oluyor.ben aşı zamanından evvel.evi toplardim iş kalmasın diye asi sonrasida oda oda dolasirdik.