Merhaba canım benim kızım 7 aylık 2. Ayından beri zeka kartları gösteriyorum siyah beyaz la başladım dün Instagram dan takip ettiğim bir doktorun canlı yayınını izledim diyor ki bebek ilk 6 ay ağız la öğrenir 6_12 de elle 12 den sonra gözle öğrenir siz öğrenme yolunu farklı yere çekmeniz doğru değil ilk 12 ay zeka kartı göstermek tablet göstermekle aynı dedi çok üzüldüm . Aymen balıkçı doktorun ismi .