Zeynoliya bizim de öyle. Reflü den kaynaklı sürekli ağza gelme ve hıçkırığı var. Geçen ay şurubu kademeli azaltmak istedim. Gün aşırı verdim. Baktım bir sorunu yok şişe bitince almadım. Ama içmeyince hemen hıçkırık ve ağza gelme geri geldi. Hatta daha da şiddetlendi. 18 aylık kontrolünü bekliyorum umarım çok ilerlememiştir.