Melike09 canevlat canım geç döllenme olduysa değer o yüzden düşüktür. Biraz daha bekle tekrar yükselir. Bende öyle olmuştu. Ultrason da bakıp dr söylemişti. Sonra hafta ilerledikçe normal seyrinde ilerledi
ayazasaf canevlat 0-5 arası negatif kabul edilir 2 gün sonra tekrar kan verirseniz artış varsa gebelik vardır. Veya düzenli artış varsa
Mommy_ canevlat Çok sınırda çıkmış artış önemli değer katlanarak yükseliyorsa hamilelik vardır. Yok eğer yükselmezse kimyasal gebelik ya da dış gebelik olabilir 🍀
canevlat Melike09 ultrasonda falan gözükmedi henuz.doktor geç dollenmeden de bahsetmedi varla yok arası dedi pazartesi salı tekrar gitcem nasip bakalim 🤗
Melike09 canevlat daha cok erken zaten. Bende adetımi bir gün gecti test yaptım. Ardından kan verdım deger düşük olunca dr bekle 2 hafta kadın doğuma öyle git görünmez daha çok küçük demişti