Aslimm Arkadaşlar merhaba ,hamileyken mustela güneş kremi aldım büyük boyundan ve çocuk için olandan.. çok az kullandım ,üzerinde 9 ay ibaresi var , acaba kullanmamam mı lazım artık. 9 ayı aştı çünkü. Bi zararı olur mu kullansam kendime ve bebeğime
iremceren Aslimm bir etkisi kalmıyor nemlendirici gibi kendinize kullanabilirsiniz ama bebeğe uygun olmaz