Gzmdgn 2 kez gaviscon infant isimli ilaçtan kullandım bebeğim 3 aylık. Kakasının kıvamı koyulaştı. Püre gibi koyu kıvamlı kaka yapıyor. Gaviscpn kullanıp böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Ilbilge Gzmdgn biz kullandık ama böyle bişey yaşamadık. Bizi aksine çok daha fazla kusturmuştu . Üstte kalsın diye yazıyorum
Deletedmom50 Gzmdgn çok güzel bir ilaç düzenli bir şekilde verirseniz bizde öyle.bir sorun çıkmadı ama reflusu azaldı
kbra4334 Gzmdgn bende 3 aylıkken kullanmaya başladım oğluma şuan 4 aylık olmak üzere 5 gün sonra. İlkten bizimde kakakası koyulaştı ama iki üç gün kullanınca düzeldi yine koyu kıvamlıydı ama kabız Dicek kadar sert değildi yumuşaktı. Bebeğiniz 4.5kilo üstüyse ikişer paket vermeniz gerekiyor. Sabah uyanınca emdikten sonra iki paketi 3 tatlı kaşığı suya atıp eritip şırıngayla veriyorum öğlen bide akşam veriyorum günde 3 sefer. Bir haftada fayda etti kusmasına şuan ara ara veriyorum reflüsü düzeldi diyebilirim
MiraysMutti Dun bize de doktorumuz verdi,sutunden sagip 1 kasik karistirip ver dedi,kullananlar nasil kullaniyor neyle vercem 🤔
Nslhn53 Gzmdgn ben aylarca kullandım mamasını değişip daha sıvı yapabileceği mama tercih ettim yeri geldi zeytinyağı koydum mamasına zaman geldi bir gün verdim bir gün vermedim çok kusuyordu çünkü dokuzuncu aydan sonra kusması azalınca kestim
Gzmdgn MiraysMutti rica ederim canım ama sen yinede doktorun ne dediyse o şekilde yap sıkıntı çıkmasın
Gzmdgn kbra4334 ya nasıl içim rahatladı. Bizim bide gıda alerjisi var diyet yapıyorum mukuslu kakamız vardı. Kaka bu hale gelince korktum iyice