Güzel Anneler merhaba,
Bayram öncesi bir dizi tahlil yapıldı bebeğime, iştahsızlık ve kilo alımında azalma vardı. İdrar tahlili sonucu bugün çıktı, enfeksiyon olduğunu öğrendik.
Doktorumuz enfeksiyonun bir sürü farklı sebeple olabileceğini söyledi, bez değişimini düzenli olarak yapıyorum, kakasını hiç bekletmeden temizliyorum, kız bebek olduğu için temizlemeyi önden arkaya doğru yapıyorum.
Sizler bu süreci nasıl atlattınız? Neler yaptınız?
10 gün boyunca düzenli olarak ilaç kullanacağız, geçmezse iğne başlayacakmışız.
Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim 🌼