Derinsum Arkadaşlar benim kızım 4 ay 19 günlük aptamil kullanıyorduk ama artık içmiyor aptamili sma hipp ve golden goat kullandık sma ve hipp hiç icmedi golden goat üç gün içti ama onunda artık içmiyor evolvia önerdi doktorumuz kullanan arkadaşlar varmı gaz kabızlık kilo nasıl sonuçlar aldınız 🤗 teşekkür ederim şimdiden ❤️😍💜
kubraege Derinsum evolvia mamada probiyotik olduğu için çabuk acıktırıyor maalesef yani benim oğlumda öyle oldu. Bebelac gold kullanıyoruz
tdeniz Derinsum canim eltim eczaci bize icinde probiotik var kabizlik yapmaz diye evolvia onerdi 2 aylik kizim basindan beri sadece onu kullandim. Memnunuz ama senin ufaklikta simdiden bir gurmelik var begenir mi bilemedim😊
Sdnrbltyrbs Derinsum ben evolvia ar ve ac kullanıyorum. Kilo alımızda gayet güzel en az gaz yapan bebek maması zaten evolvia bildiğim kadarı ile tavsiye ederim.