Kayraamom Merhaba kızlar malum artık ek gıdaya geçince kıyafetlerde ister istemez lekeler oluyor bir kaç leke çıkartıcı denedim ama bir işe yaramadı siz bu konuda neler yapıyorsunuz bütün kıyafetlerimizde lekeler var😔😢
Mom0870 Kayraamom leke kalsın önemli değil bence ya . Temiz olsun yeter . Organik şeyler kullanmaya çalıştığım için 🤔 babys green leke çıkarıcı denediniz mi?
morsevenfilolog Kayraamom Ben makineye atmadan önce beyaz sabunla elimde yıkıyorum. Sonra makineye atıyorum. Genelde leke kalmıyor.
Araseymen Kayraamom o Kadar leke çıkarıcı kullandım hiçbiri rendelenmiş sabunla yıkanmış bebek kıyafetlerinin önüne geçemedi birazda bulaşık deterjanı döküp makineye arıyorum sonuç pırıl pırıl 🍀
Arc1993 Kayraamom organikler çıkarmıyor. Omo baby kullanıyorum. Zorlu lekeyse İlk yıkamada azalıyor,2. 3. Yıkamada tamamen çıkmış oluyor. Green clean,baby me,granül deterjan, ariel hepsini denedim. Omo en iyi çıkarıypr
Buglemm3434 Kayraamom ben baby me. Kullanıyorum leke cikarici valla her seyi çıkarıyor kan ilaci hariç bir de gecmezse bulaşık deterjanj fairy dokuyorum elimle ovalayip makinaya atıyorum mis