Hunilianne iki kalçada tıp 2 b idi. 3 aydan önce tıp 2a olarak sayılan değerler. 3. Aydan sonra tıp 2 b olarak sayiliyormus. Doktor bey öyle söyledi. Son kontrolumuzde normalleşmis, gelecek ay röntgen çekip çıkaracagim dedi inşallah tabi🙏🙏 sizin bebek kaç aylıktı takıldığında, ve tıp kaçtı?