Bugünn 2. Ay rutin kontrollerinde bebeğimin sağ bacağında kalça çıkığı tespit edildi çok üzüldüm. Belki fizyolojiltir 3 aya kadar düzelebiliyor bazen dedi. 3 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı. Omladar üzüldüm ki… sütüm bile azaldı. Yaşayan anneler yardim edin nasıl tedavi ediliyor. Zor mu süreç..