Ozznur Merhaba arkadaşlar benim 2 ay 4 günlük elleri çok soğuk ayaklarida ona dokundukça ben üşüyorum resmen böyle olanlar varmı napabilirim kansızlık mi var acaba?
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ozznur Dolaşımdan kaynaklı bebeklerde zmaanla düzelecek. Ayaklarını çorap giydirin uyurken cıkartıp hava aldırırsınız. Ense boyun gögüş sıcaksa üşümez. Ayaklarıda sıcak olsun ama ☺️
AybeK Ozznur Benim kzıım da öyleydi. Elleri ve ayakları hep soğuk olur bebeklerin ensesi ve gögsü sıcaksa üşümüyodur.
Minigim_ Ozznur 2ay2günlük kızımında elleri buz gibi oluyor ama kolları sıcak ayaklarına çorap giydiriyorum falan öyle duruyor