Bebeğim 3 gün sonra 10 aylık olacak. Artık 10 aylık diyorum. Ağustos doğumlu oğlum. İlk ay doğdunda 2 saatte bir emzirmem gerektiğini doktor söyledi, 1 dk bile geçirmeden uyguladım. 2.ci ayda daha küçük kan şekeri düşmesin diye devam ettim geceleri 2 saatte bir uyandırmaya. Ama uyandırmak için neler yapıyordum anlatamam. 3.cu ay gelince annem artık geceleri uyandırmayi birak bence aciktiginda uyanır, uykuda büyümesine çok katkı sağlar, uyku onun için bir vitamin artık dedi. İlk bebeğim. Sürekli elimde telefon. Öyle çok araştırma yapıyorum ki. Gerçekten bazen büyükleri dinlemek lazımmış. Ay yok anne daha cok küçük uyandıracagim ben dedim ve hadi dedim 2 saatte bir değilde 3 saatte bir uyandirayim dedim.
Hemşire bir arkadaşım da dedi artık uyandırma o Kendi kalkar, alışkanlıga dönüştürürsün. Zaten 4.cu ay atağında çok sık kalkacak, Yenidoğan zamanı gibi olacak dedi.
Hakikatten 4.cu ay girer girmez saat başı kalkar,emmeden uyumaz oldu. Düzelir diye aylarca bekledim. Uyku eğitimi vermeyi demedim başaramadım. 6 aydır saat başı kalkıyor. Ne bebeğime ne evime ne kendime yetebiliyorum. İşin kötüsü çok çöktüm uykusuzluktan. Her gün halsiz halsiz yaşıyorum. Oğlumda uykusunu alamadığı için tüm gün mız mız. Onu mutlu edemiyorum. Onunla oyunlar oynayamiyorum. Etkinlik yaptıramıyorum. Gelişimi için öyle güzel oyunlar var ki çok özeniyorum yaptıran annelere. Gündüz o uyuduğunda uyu diyo herkes,işin kötüsü şu ki 2 Uyku yapiyor ve her biri yarım saat. İlk uykusunda ala acale kahvaltı yapıyorum. İkinci yarım saatinde ise ona yemek yapıyorum.
6 ayım hep böyle geçti. Herkes yaşından sonra düzeltmeye başlar diyor. Benim yaşadığım şeyleri yaşayıp su zamanda düzelmeye başladı diyen annelerim bana Umut olun 😴
-