Babybboy Hanımlar her ay dr a goturuyormusunuz bebislerinizi? Her ay sağlık ocağı takibine gidiyoruz onun dışında gitmedik hiç. (Ilk doğduğu zaman işitme görme vs testleri için gitmiştik) 5.5 ayligiz bi sıkıntımız olmadı ama gitmek gerekmidir
Rengin Babybboy tabi ki her ay kontrole gitmeniz gerekir 1 yaşına kadar her ay sonrasında 3 ayda bir gittik
espalp Babybboy bence tabii ki gereklidir 🤷♀️ Her ay gidiyoruz korona mevzusuna sadece 2 kez gidemedik
Babybboy Limonlusu onları asmde yaptırdım. Hicbir aşısını ihmal etmedim ama bir kez özele gittik kendi dogdugunda takip ettiigu cocuk dr a. Boy kilo vs başka bisey yapmadı onu asmde yapıyor 🤷♀️ hiç sikayetiniz olmadı bu zaman a kadar çok şükür yoksa kendimde özelde doğum yaptım her ay kontrollere vs gittim paradan değil yani ama bilemiyorum
Kubra_2019 Babybboy 6. Ayında gitmek gerekiyor hem de göz muayenesi de var onunda yaptırmak gerekiyor
GramPozitifBakteri Babybboy her ay gittik gerek aşıya gerek izleme koronodan beri aşısı yoksa gitmiyoruz 7 ay 21 günlük
Kbrbydk Babybboy bende merak ediyorum kizim 2.5 aylık sadece sağlık ocağına gittik bu zamana kadar. İlk doğduktan sonra da yeni doğan doktoru çağırmıştı o gördü sadece. Koronadan dolayı goturmedim ama götürmek gerekir mi ki
Deletedmom336 Kbrbydk tabiki de her ay kontrole goturun yenidogan doktoruna devam etmesiniz bile kendi tercih ettiginiz bir cocuk doktoruna
Ozden_ozkan26 Kbrbydk canım benımkıde dün 2 aylık oldu kontrole götürdüm hemde kalça çıktığına baktırmak ıcın 2 ayda götürmek gerekıyorua ıykıde götürmüşüm açılarda sorun çıktı şimdi tedavıye başladık çoğu çocuktada olabılıyormus
Neslihandr yigitalpinannesiii özel hastane doktorlarının sık sık çağırmasını maddi kazanç amacına bağlıyorum itici geliyor bazen.
Vebum Babybboy evet her ay doktora gittik gelişimini takip ettik özellikle 6. Ayda gitmeniz gerekir 😊
Nil3120 Babybboy bu olaylardan dolayı ilk testleri falan için gittik ondan sonra saglık ocagına aşılar için gittik başkada gitmedik
kucukelifyade Babybboy özel doktora gidiyoruz ona kalsa her ay gel diyor hatta 15 günde bir ama 3 aylıktan beri gitmiyorum virüs yüzünden sadece sağlık ocağı. Bi problem olursa o zaman gitmeyi düşünüyorum şuan gayet normal herşey.
Ikrazumra19 Babybboy saglik ocagina asi disinda gitmedim kendi doktorumuz var her ay gideriz 1 yasina kadar 1 yasinda sonra 2 ayda bir saglam cpcuk kontrolune gidiyoruz
Babybboy Rengin Gzdzeynep yani 5.5 aydır çok şükür bir sağlık problemimiz olmadi. Aşılarını asm takip ediyor işitme testi kalça usg falan yaptırdım ama onun dışında gitmedik hiç. Asm deki hemşirece bi sıkıntı olmadığı sürece goturmeyebilirsin demisti. Kii ilk ay özele goturdum boy kilo baktı sarılığı vardı geçtimi diye yani hiçbişey yapmadı diyebilirim sağlıklı çocuğa ne yapabilir ki? Tabi bizim görmediğimiz şeyleri görebilir ama bi sıkıntısı yok çok sukur
Eymeniko_ Babybboy corona belasından önce her ay gidiyorduk canım bence gitmelisiniz boy kilo baş çevresi takibi yapılıyor bıngıldağı kontrol ediliyo alerjik bir durum var mı ek gıdaya başlanmalı mı nasıl başlanmalı kas gelişimi nasıl valla ben soracaklarımı liste yapıp gidiyodum unutmayayım diye