Busra5341 doğduğundan beri kakası aşırı suluydu. Ensesinden kaka sildiğimi bilirim. İnanılmaz sesli, mukusluydu. Ama kan hiç olmadı benim de salaklığım kan olması lazım illa diye düşünüyordum. Bir de öyle gaz krizleri vardı ki hiçbir gaz damlası iyi gelmiyordu. Çay kaşığıyla gaz damlası içirirdik. Doktor doktor gezdik kimse anlamadı. Biri hatta bırakın ağlasın evin neşesidir dedi🤦🏼♀️ Sonra 3 aylıkken daha uzakta çok iyi ünlü bi çocuk doktoru var ona gidelim dedik öylesine. Ona anlattık şikayetlerimizi hemen kaka tahlili yapıldı. O gün süt alerjisi teşhisi kondu. Ben çocuk doktorumuzdan çok memnunum bana katı diyet vermedi. Süt süt ürünleri, dana eti, baharat ve kuruyemişi kestik önce. Eğer şikayetleri geçerse burda durucaz dedi. Geçmezse yumurta, tavuk falan ekleyecektik. Şikayetleri geçince bu kadar yasakla kaldık. Hatta ben süt yapsın diye her gün tahin pekmez yedim meğer tahin çok alerjikmiş ama dokunmadı. Bir ay sonra kontrolde söyledim gözleri büyüdü doktorun😂 dokunmuyorsa asla kesme devam dedi. 5 ay bitti diyette. Önümüzdeki ay diyet açacağız kısmetse 🙏🏻