Kızlar merhaba oğlum tam 18 aylık arefe gününden itibaren dört gün süren yüksek ateş oldu ve dört günün sonunda boğazından kasıklarına kadar kırmızı noktalar çıktı kizarti şeklinde karnı sırti tamamen acilde bişey anlamadılar tahlilleri temiz çıktı bu surede iştahı gitti bir haftadan fazladır sadece su içiyor. Bugün çocuk doktoruna götürdüm öpücük hastalığı diye bı hastalık geçirmiş dedi bu yaşlarda bebeklerde olabilirmis bir hafta içinde düzelir dedi ama karaciğer de büyüme yapar o yüksek ateş döneminde dedi muayene etti öyle bı bulgu yok dedi ama içim rahat etmedi ya başka bi doktora daha mı gotursem. daha önce hiç duymadım bunu bileniniz var mı acaba..