Annesivekizi ya evet daha küçükken göz muayenesi olayını ben buradan duydum hep. Ne gittiğimiz doktorların hepsi nede sağlık ocağı göz muayenesi demedi. Ben oğlum 1 yaşındayken hiç gözüne bakılmadı diye götürmüştüm. Doktora da sordum. Daha mı erken gelmemiz gerekiyordu diye. Hayır tam zamanında gelmişsiniz. 1 yaşından önce gözün işte bir yerleri adını şuan tam hatırlamıyorum 🙈 daha tam olarak gelişmemiş oluyor. 1 yaşından önce bakmak gereksiz demişti.