Meraba kızlar 🙅🏼♀️ Kızım 3 aylıkken mama reddine başladı zar zor 5. Aya kadar içirdik tabi kilo alamıyordu aç aç duruyodu ek gıdaya geçtik o zaman toparladı biraz bu sefer mamayı daha cok reddetti sadece uykusunda iciyor 9. Ayda tamamen bırakmak istedi uykusunda dahi istemiyor merak ediyorum mama içmezse kilo almaz mı ek gıdayı da az yiyor dişler çıkınca iştah kesildi. Suan 10. Aya yaklaştık resmen mamayı çöpe döküyoruz artık ne içerse kar kalıyor yasında kesmeyi düşünüyodum şimdi sadece geceleri versem zayıflar mı kötü etkisi olur mu doktora gitmiyoruz virüs yüzünden soramıyorum