0120 Ebruli101 saglik ocaginin verdigi haric cogu damla iyi sanirim,onlar neden bunu tercih ediyolar acaba ucuz diye mi ki
Ebruli101 0120 doktor bize çoğu kan damlası kabızlık huysuzluk yapar demişti ama bestironun içeriği çok iyi canım 😊 d vitamini olarak da sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum ben ocean alıyoruz
0120 Ebruli101 doktorum bana devit3 yazmıştı d vitamini olarak onu kullaniyorum bir bilginiz var mi benim kullandığım nasıl acaba
Ebruli101 0120 canım benim kullandığım zeytinyağlı 40 TL falan imkanın varsa bunu tavsiye ederim sana 👍 Instagram kullanıyorsan mühendisin oğlu sayfasını takip et
0120 Ebruli101 evet takip ediyorum bi bakayim ordan da. Fiyatı onemli değil hangisi iyiyse onu alırım
hanndee_ 0120 ben 9. Ayda başladım tahlil yaptırmadan başlamak istemedim ama virüs ten dolayı hastaneye gidemeyşnce doktorum sidefer önermişti artık başladım bende