Mommyy- Kızlar ben bebek arabası aldım kızım doğmadan önce ve şuan hiç memnun değilim. Bebeğim 6 aylık oldu baston tarzı mı alsam çok uçuk olmayacak uygun fiyatlı bi bebek arabası düşünüyorum ne tavsiye edersiniz
Sevgilimmm Mommyy- baston arabalar daha hafif ve kullanışlı bence. Bende bebeğim bir an önce buyuse de baston kullansam diyorum nedense onlara çok hevesim var😂 ama ayını bilemicem zaten arabaların açıklama kısmında yazar diye düşünüyorum.
Mommyy- Sevgilimmm evet bende kullanışlı olsun istiyorum ♥️♥️ Yoya diye bi marka var onu buldum araştırıcam baston ve çook tatlı 🥰