ilknurcelik Bizde de tam tersi. Ek gıda krizi yasıyoruz ne denediysem 2-3 kasıktan sonra kapatıyo agzını ağlamaya baslıyo 6 ay 11 günlük olduk artık yaklasık 1 aydır aynı mücadeleyi veriyorum tecrübeli olan varsa bahsi açılmışken bana da yardımcı olsun 😕