SerenBulut her gün losyon sur. Zeytinyağı surenler de var onun için yorum yapamicam belki çok kuru yerlere parmak ucu kadar surebilirsin. Benim bebeğimin kaslarının ortasında egzama gibi bişey olmuştu kabuk kabuk. Doktor banyodan önce zeytinyağı sür sonra sil dedi geçti gerçekten. Parmağımın ucu ile sürüyordum. Siz de tüm vücuduna losyon sürebilirsiniz sabah akşam .ben mustela kullaniyorum memnunum.