Mama ile beslenen bebegim 3 gundur yemiyo 120 cc iciyo normal de cok guzel yerdi simdi 30 40 cc iciyo aglamaya basliyo esimin koyune gittik bayramda biraz ruzgar vardi kayinvalidem dışarıya cikardi bu etkisi varmidir ya da baska neden mi gazli bebek degil ama sanki biraz gazi var neden oldugunu anlamıyorum fikri olan varsa soylesin lutfen bebegim 2 aylik bu arada