Aryemus_3 merhaba. Benim kızımda 2 aylık olduğunda yüzünde geçmeyen kızarıklıklar vardı, azalacağına çoğalıyor du ve pul pul derler ya o şekildeydi. Önce cildiye ye gittik tabi. Egzama dedi. Hipokort verdi 3 gün çok az bi şekilde sürülecek birde mustelanın nemlendiricisini aldım. Şampuan herşey değişti. Yünlü giymicek vs. İyi tamam ilaçlar işe yaradı yüzü geçti. Ama tekrarladı bazen. Meğer süt alerjimiz varmış. Buda bu şekilde döküntü yapıyormuş. Diyet verdi çocuk doktoru. Dikkat ettiğim takdirde olmuyor. Bir süre bu diyete devam edilecek daha sonra yavaş yavaş sütlü gıdalar listeye girecek. Süt alerjisi yönünden dikkat etmenizi öneririm bi süre süt ve içinde süt olan herşey paketli gıdalar, terayağ margarinde dahil tüketmeyip deneyebilirsiniz. Umarım çabucak düzelir çünkü bende kendi çocuğumdan biliyorum nasıl rahatsız olduğunu. İyi geceler 😌