mehtapalpk Arkadaşlar bir soru soracam. Ben sezeryanla doğum yaptım. Doğum yapalım 10 ayı geçti. İki gündür sol kasığımda özellikle yürürken oluşan bir ağrı var acayip ağrıyor. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu?
mehtapalpk escankurt yani hep ayağımda patik var, sadece abdest almak için ve yatarken çıkarıyorum. Dünden beri çok ağrıyor ayakta duramaz oldum bugün de 🤔