Kızlar kızım 2 aylık uyuturken salıncagına koyuyorum. Salıncagı tavandan sarkıyor. Yatırınca mızmızlanıyo ama bi süre sonra avizeden sarkan süslere bakakalıyor gözlerini hiç kırpmıyor. Salıncak öteye betiye gitse de gözlr hep aynı yerde. Normal mi siZce?