Selam kızlar çoğumuz maalesef kilolarımızla bası dertte. Benim kendime uyguladığım başardığım seyleri sizinle paylaşmak istedim. Biraz uzun olabilir hikayeme baştan başlamak istiyorum.. evlendiğimde 65 kiloydum boyum 1.55 ti çok zayıf değildim ama çok da iyim di bedenim 38 bedendim.sadece azıcık basenlerim vardı.bundan 2 sene önce 5 aylık karnımda bebeğimi kaybettim. 77 kiloyla Doğum yaptım stres ve üzüntüye bağlı aşırı kilo aldım 85 e ulaştım. 3 ay sonra tekrar hamile kaldım doktorum çok kızdı kiloma onu yeme bunu yeme bebeği kaydersin şeker in çıkar haberin olmaz gibi gibi cümlelerle dolu dolu geçti hamileliğim..ekmek tatlı yemeyerek hamilegimde sadece 8 kilo aldım. Doğumdan çıktığımda 91 falandım sadece bebeğimi doğurdum yanı geri kalan hersey benimle kaldi😒sütüm olmadı 3 ay zar zor emzirdim günde 30 ml felan.sutum olsun diye neler neler yaptım ama bir turlu olmadi bu da kilo vermemde eksi puan oldu benim için biliyorsunuz emzirirken çabuk kilo verildiği soyleniyor.bende süt olmadığı icin ne bulursam yedim.Buna bağlı yine biraz kilo aldım ama 91 de kaldım en son oğlum 4 ayına girdikten sonra yavaş yavaş başladım önce ekmegi kestim sonra tatlıyı birkaç kilo hemen verdim. Ama bi yere gittimde hemen aliyordum verdiğim kiloyu🤭öyle bir bünyem var😞bazen hızlı bazen yavaş kilo vermeye başladım. Farmasinin su hindibakahvesini kullandım size de öneririm tabi emzirmiyorsaniz. Onun faydası gördüm özellikle şişkinliğe çok iyi geliyor baya tok tutuyor. WC ye hemen çıkarıyor yanı çok iyi.Tarçınlı kahve denedim o bende çok iştah imi açtı oysa çok kilo veren olmuş onu da deneyebilirsiniz. Evde günde 20 dakika felan egzersiz yapmaya çalışıyorum özellikle basen bölgem kalın oldugu icin bacak hareketleri yaptım ama açıkcası çok faydasını göremedim. Kahvatida hızlı verim diye bir kase yoğurt birkaç adet çilek yulaf ezmesiyle öğünnumu tamamladım bol su. Akşam mutlaka bir kaseden az çorba ana yemek salata oldu menümde. En önemlisi akşam yemeği Faslı’nı erkenden kapatmak sizin yararınıza olur. Ben en geç 6 da yiyorum.tatlı olmadan tam doydugumu anlamazdım gerçi hala oleyim ama kendimi durdurmaya çalışıyorum. Çok canim bisey istediğinde akşam saat 9 gibi hurma veya kuru kayısı yanına da iki tane ceviz yiyordum. Bu şekilde kendimi dizginlemeye çalışıyorum dum. Sonra burda termal tayttin çok postuyla karşılaşmaya başladım hemen hemen bütün yorumları okudum araştırdım fiyatı pahalı evet🙄ama aldım🤭yaklaşık 2 aydir her gün günde 5-6 saat giydim halen de giyiyorum. İlk giydiğimde ölçüm yapmayı unuttum KESK’e yapsaydım ama kızlar gerçekten gözle görülür fark var yanı.kizlar karantina yi kendime fırsat bildim insan kendi evinde kendi imkanlariyla daha iyi diyet yapabiliyor bir yere gidince hemen bozuluyor o yüzden bu virüsün bende iyi yanı bu oldu açıkcası😅işin şakası rabbim bir an önce atlatmayı nasip etsin tabi. Çok güzel terletiyor tayt ozelllikle temizlik yaptiginizda afedersiniz çamaşıriniza kadar ıslanıyor 🙃öyle bisey. Sonra Leslie duydum dur dedim bunu da yapicam yapmadığım bi o kalmıştı denicem çünkü evde yapılan egzersiz hiç bi ise yaramıyor Muş ayrıca ben bilmeden hep tok karina yapiyordum😢boşuna gitti. 15 gündür Leslie yapiyorum simdide o da çok iyi geldi acayip terletiyor tüm vücudu inceltme ye toparlamaya sağlıyor onu da yapın mutlaka gerçekten faydasını görürsünüz..kesinlikle pişman olmazsınız. Soda yarim limon yeşil çayı demleyip birbirleriyle karıştırıp öğün aralarında içiyordum bunun da faydasını gördüm. Sabahları pirinc yutuyordum gerçekten tok tutucu özelliği var. Eğer kilo vermek istiyorsanız tabi bunlar insana yardımcı kızlar ama taytı giyim yemeye devam edim veya su kürü yapım yemeye devam ediym derseniz veremezsiniz. Önce Boğaz’ı dizginlemek gerekiyor. Diyetisyene gitmek istedim ama verdiği programlar beni strese sokuyor hep bilmiyorum🤷🏻♀️O yüzden kendi imkanlarım la biseyler yapmaya çalıştım yaklaşık 9 aydır kendimle cebelleşiyorum su ana kadar 18 kilo verdim . Amacim 65 e tekrar düşmek. Su an 73 üm. Hiç mi bisey yemiyorsun ekstra derseniz yalan yok bazen kaçıyor valla. Özellikle adet dönemlerinde🤭ama hiç yememis gibi Leslie yapmaya taytımı giymeye diğer yediklerime dikkat ediyorum ipin ucunu bırakmamaya özen gösteriyorum insallah hedefime ulaşirim İnan’ın bana dolabımda 38-48 beden arası tüm bedenler var çok şükür su an 42-40 bedenlerim olmaya başladı☺️Darısı size nasip olsun hepimiz istediğimiz kiloya ulaşırız insallah🌸🥰