CatBoy Oğluma yazlık ortopedik ayakkabı almak istiyorum kullandığınız memnun kaldığınız markalar nelerdir ?
Henza CatBoy ortobedık yanı sanırım bundan kastınız altı oyuklu ayakkabı ama doktorlar buna gerek olmadıgını soyluyor ben adıdas stan smıth almıstım
Deletedmom278 CatBoy Ilk adım ayakkabısı olarak ortepedik almamalısınız. Google’a ilk adım ayakkabısı yazın mesela nike adidas veya vicco yorumlara bakarak beğendiğinizi alabilirsiniz.
CatBoy Deletedmom278 ayağında içe basma olduğu İçin ortopedik olsun dedi doktoru vicco sanırım en çok tercihh edilen vicco alacağım teşekkürler ☺️
Masalll CatBoy canım bende bugün kızıma aldım viccodan ablamlar yeğenlerime kullandılar ilk adım olarak onlar çok memnundu bende bugün aldım ☺️
Henza CatBoy hıı o zaman normal ayakkabılar olmaz bızım annem almıstı ıcı oyuklu mınıcıty mıydı nerdı markası guzel dıyolar onun ıcın ama