merhaba arkadaşlar. bebeğim bugün 11.gününde. bir iki gündür farklı ağlamaları var. sanırım gazları başladı.
bu günlerde başlar mı doğru mu anlıyorum? emzirmeden sonra çıkmadı gazı bir saat boyu ağladı sonunda yoruldu.
eğer öyle ise ne yapmalıyım akıl verin ne olur :(
rezene çayı, elma yağı okudum bir yerlerde deneyen var mı, farklı önerisi olan ya da