mrvyldz 6 günlük bebeğim var hala gözlerini tam açamıyor çok çok yarım açıp hemen kapatıyor hiç tam açık değil gözleri. bu normal mi? ne zaman tam anlamıyla açılır göz kapakları?
Ulzougyud mrvyldz sarılığı var mı baktırdınız mı? Genelde sarılık olan bebekler hep uyku halinde olur biz de yaşamıştık bu durumu. Korkma. Doktorunu ara sor istersen.
limonlucizkek mrvyldz benim bebeğim de açmıyordu o zamanlarda .yarım açıyordu. Zaten kısa bir süre sonra acar canım