Merhaba güzel anneler🍬🍬
bebeğimle kaliteli zaman geçirmek ve onu eğitmek-öğretmek amaçlı bazı aktiviteler, oyunlar, şarkılar elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum ama sanki hep bi eksik ya da yetersizmiş gibi geliyor. Birde kafama göre yapıyorum bunu, özellikle bir pedagog nazarında bu aylarda ne verilmeli, ne öğretilmeli, nasıl oyunlar oynanmalı bu konuda hiçbir fikrim yok. Sizlerden ricam; böyle bunları içeren video, kitap ya da herhangi bir materyal olabilir bildiğiniz varsa paylaşırsanız sevinirim 😊❣️🙏
4 aylığız 🐥