Hazaaalll maşallah kuzuya 🧿 🥰benm kızımda 5,5 aylık 3,5 aylıkken oturmaya çalışırdı yarım pozisyonda tuttum istediği zaman kısa kısa ve kucakta ara sıra oturttum doktorumuzda uzun süreli olmadığı sürece gelişimini destekleme konusunda onay veriyor bu durumda şuan dik oturmaya başladı sizin ki gibi bir 15-20 gün içinde desteksize geçer diye düşünüyorum. 🥰doğduğundan beri de çok dik basardı kucakta bastırıp kaldırıyorum şuan tutunup 5-10saniye kadar dik durabiliyor tutunca 1-2 adım atıyor geçen hafta kontrolümüz vardı doktorumuz kasları çok gelişmiş çabuk yürür gibi egzersiz ve çalışmalar yaptırabilirsin yine kısa kısa olmak şartıyla bebeği yormadan dedi. Bir sorun olacağını düşünmüyorum o yüzden kendi doktorunuzda danışın tabi ama her bebek gelişimine ve isteklerine göre desteklenmeli ona fırsat verilmeli diye düşünüyorum🤗