Kuzumveben benim alışmam hayli zaman aldı aslında ama geç olsada anladımki yıkadığım çamaşırlar bittiğinde açıyorum kapağını yün kazakları alıyorum çünkü onlar biraz çekebiliyor ve çok dolu olduğunda hepsini kurutmuyo bazılarını nemli bırakıyor hatta dolu olduğunda çok buruşturuyor. zaten kurutmanın derceleri var dolap kuruluğu , ekstra kurutma, ütü kuruluğu gibi . dediğim gibi ben çok memnunun bozulsa bile yine aynısından alırım 🥰