1prens1prensesannesii Tugbaa58 benim 17 günlük şuan 2 gün önce başlattı doktor nurse harveys damlasını aldık şuan gayet iyi bebiş
Edanaz Tugbaa58 bende kullanmıştım canım metsil gaz damlasi fiyatida uygun memnun kaldım tavsiye ederim
Araseymen Tugbaa58 bioagia en iyisi bence bağırsak duzenleyici zaten ben bebeğime kullandım gazını çıkarmak için hiç uğraşmadım hep kendi çıkardı
Tugbaa58 BerkinAnnesi_32 1prens1prensesannesii Busrabera Edanaz Araseymen Ikrazumra19 Ikrazumra19 tamam kızlar çok teşekkür ederim hemen ffayda ediyor mu peki
Busrabera Kullanabilirsin nurse harveys vermişti doktor bize ama doktor ne kullanırsan kullan bu bir süreç bebegin bağırsakları kendi düzenini kurmadan asla geçmez dedi bende bıraktım kullanmayi
Edanaz Tugbaa58 zaman olarak hic dikkat etmedim ama 1 saati buluyodur yine günde 4 kere 8 damla ver dediler ben 3 kez 5er damla verdim :)