Deletedmom411 pardonda bilgimiz olmayan konuyla alakalı ne diyebiliriz? Ben kendi adıma girip okurum bilgim varsa yazarım yoksada geri çıkarım. Veya bildiğim fakat emin olamadıgım seylerde insanları yanlış yönlendirmemek içinte yorum yapmam. SiZin şuan şu yaptıgınız terbiyesizlikten başka hiç bişey değil. Siz postunuzu açarsınız gören bilen cevap verir veya vermez. Herkesin kendi tercihi.