Merhaba kızlar. Bebeğim 3 gün sonra 4 ayını dolduracak. Virüs nedeniyle kalça ultrasonunu biraz ertelemek zorunda kalmıştık. Sünnet yaptırmaya karar verince hastaneye gitmişken ultrasonu da aradan çıkaralım dedik. Hep aklımda soru işareti kalıyordu çünkü bir sorun varsa erkenden tedavisi olsun diye. Çok şükür sonuçlar iyi çıktı. Burda merak edenler için yazmak istedim. Özel hastanede çektirdik. Kilosu çok olmadığı için bakılması kolay oldu. Bakarken biraz daha geç gelinse göremezdik iyi ki daha beklememişsiniz dedi doktorumuz. Bilgilendirme amaçlı yazdım aklında soru işareti olanlar için belki bi fikir olur.