Meraba kızlar hepimizin daha doğrusu çoğumuzun derdi Doğum sonrası yada Doğumdan sonra verilip tekrar alınan kilolar🙄🙄 bende kafaya koyup başladım zaten dügün zamanım diyete başlayıp 98 kilodan 62 düştüm 4 ayda diyetle azmedince oluyor şuan Doğumdan sonra yine aynı azimle başlayarak 17 mayısta başladım diyetime 10 günde 3.200 gram gitti bile ay sonuna kadar rahat 6 gider diye düşünüyorum isteyince oluyormuş herşey o bir gerçek başlamak isteyen sorup motive ederek birbirimizi başlayabliriz yada sizlerin yaptığı kürler artı şeyler warsa söylerseniz sevinirim😍👍