Hamileyken benek zaten idarar torbasina baski yapiyor tutamamak imkansiz dogumdan sonra idrar torbanda sarkma olmus olabilir bunda utanacak bisey yok ki hepimiz insaniz yapabiliriz uyku halinde cogu kez banada oldu ruyamda tuvaletiki yapardim meger gercekte yapmisim