Kizlar oglum Haziranda 2 yasina girecek insallah. Virusteki yasak kalkarsa annemlere koye gidip en az 1 ay kalmayi dusunuyorum. Bu arada firsati bulmusken memeden kesmek istiyorum artik oglumu hem annem yardimci olur baya. Hala geceleri uyaniyor emzik niyetine emiyor uyuyor 2 3 kere artik cok yoruldum. Zaten bi gogusum baya kuculdu yok denecek kadar az sut digerinde biraz oluyor sut. Cokta duskundur memeye. Simdi bana fikirlerinizi verirmisiniz nasil yapmam lazim memeden kesmeyi? Tecrubelerinize ihtiyacim var. Tabi oglumun guvenini sarsmakta istemiyorum cunku cok seviyor emmeyi. Bunu saglikli sekilde nasil basarabilirim acaba? Ve memeden kesince gece uykusu duzeliyormu? Yani 2 yil olacak kesintisiz sabaha kadar daha ne o uyudu ne ben 😥 Yardimci olursaniz cok sevinirimm ❤🌸