Sezen_2019 biz de yeni geçtik sayılır henüz tadımlardayız, ilk önce kabakla başladım birinci gün 1 çay kaşığı yedirdim 2. Gün 1 tatlı kaşığı 3. Gün 1 yemek kaşığı ☺️ buharda haşladım çatalla ezdim hafif pütürlü kalmasına dikkat ettim, daha sonra havuç ve patatesi tattırdım sırayla 👍 sonra keçi sütünden yaptığım yoğurdu tattırdım tabi yine 3 gün kuralıyla, yumurta sarısı tattırdım, bugün de keçiboynuzu özü tadımı yaptırdım bu da bitince meyvelere geçicem tadım aşaması bittikten sonra daha önce tattırdıklarımdan çorbalar yapabilirim, meyvelerden irmikli muhallebi tarzı şeyler yapabilirim bilmiyorum bakalım hele Bi tadımlar bitsin de acele yok ☺️