Selam hanımlar ben 4 ay önce dogum yaptım adetim 4 aydır duzensizsizdi bu ay adet olmadım ayrıca karnımın içinde sanki birseyler kıpırdanma oluyo daha önce olmuyordu ama hamile olsam oynaması için erken diye düşünüyorum bilmiyorum çok korkuyorum ayrıca korunuyoruz ama ben bu konuda eşime güvenmiyorum 😭