Merhabalar anneler, bebegım 9 ay 7 günlük. 2 aylıkken beyaz gürültü ile uyutmaya başlamıştım çok zor uyuyordu, ayağımda kaç saat salladıgımı bilirim; hala beyaz gürültü ile uyuyorum. Eğer açmazsam saatlerce sallasam anca uykuya düşüyor. Ama bu durumdan kurtulmak da istıyorum belki zararı vardır diye. Öyle uyku egıtımıne felan da cesaret edemiyorum çünkü rutinleri yapıp yanıma koyayım pış pış yapayım desem kızım acayıp hareketli ne eli duruyo ne ayağı. Bilmiyorum nasıl yapıcam bu uyku işini bi öneriniz ya da beyaz gürültü ile ilgili bilginiz var mi ?