Kızlar merhaba doğum yapalı 26 gün oluyor doktorum reçete yazdı ama cebime gelmedi bebeğin telaşesi ile aramadım sormadım da açıkçası izi kalmasın diye hangi kremi kullandınız bari direk eczaneden alayım bu saatten sonra da kullanmak fayda eder mi acaba onu da bilemedim geç kaldım sanırım