Bng Bebeğim prematüre doğdu.şuan 1 aylık. bebek arabamızı hala seçemedik.tam bakalım dediğimiz zamanda virüs çıktısın gezmeyi bıraktık.şimdi almak istiyoruz ama ne alalım. çok ağır olmasın bagaja sığsın konforlu olsun baston tipi öneriyorlar ama biz Bebeğin rahatını ve küçüklüğünü düşünerek travel mi almalıyız? fikir verirseniz sevinirim…
Deletedmom201 Bng eğer sitede oturuyorsanız. Yollarınız düzgünse. Bagaj sıkıntınız yoksa travel sistem güzel ama böyle değilse doona alınabilir , tam oturmaya başladıktan sonra daha portatif bir arabaya geçebilirsiniz
Hacere Bng chicco lite way plus baston bebek arabası var, ayriyetten de puset var. Baston arabaya puset oluyor yani en mantıklısı o puseti oto koltuğu olarak da kullanılabilir, büyüyünce de direk baston olarak kullanmış oluyorsunuz.
Deletedmom278 Bng Travel alırsanız yine satıp bastona dönersiniz gibi geliyor o yüzden şimdi baston puset almanız daha iyi gibi. Casual vista modeline bakabilirsiniz.
Arasannesi Bng peg perego book plus 51 kullanıyoruz.sürüşü hafifliği cok rahat.tek elle açıp kapatıyorum.bagaja cok rahat sıgıyor.oto koltugu olarak kullanılıyor.pratık bır araba.cok memnun kaldım öneririm
ElifimSaremm Inglesina travel sistem çok memnunum herşeyinden gezenbebe den almştk istanbuldaysanız görüp alabilirsnz
Bng ElifimSaremm İstanbul da değiliz.şu zaman da insan çıkıp rahat rahat gelemiyor ki.en sevmediğim görmeden almak ana mecbur…
Karan-fil Biz quinny zapp flex araba ve maxi cosi ana kucağı aldık. Çok memnunuz. Küçük olduğu için rahat oluyor. Katlandığında da az yer kaplıyor ve hafif.
ElifimSaremm Bng acılıp kapanması çok çok kolay ve hafif bi şasesi var temizliği vs olsn kolay Çok yerde kaplamıyor,kullanışlı benim için biz birde indirimden almıştk sitelerine bakabilirsiniz
Aselhafsam Baston kullanışlı bence baston, alın Bi mağazadan bakıp almanız daha da iyi olur. Her yerde var zaten