Linva 15 aylık oğlum 3 dışı var. Tabiki normal ayrıca geç çıkan diş daha sağlam olur demişti doktorumuz😊
Linva Alminastk ben blw şeklinde gittim hep o yüzden şuan gayet rahat yiyebiliyor gerçi iştahsız bir bebek bizimki