Aselmira_26 çocuk doktorumuz yönlendirmişti bebeğim kendini kasıyordu bu yüzden uyku testine girdik Bezmialem de prof. ücretleri biraz pahalı bu yüzden doçent doktora gittik ciddi bir durum olsaydı profa geçiş yapacaktık çok şükür gerek kalmadı zaten tek bir doçent var bölümde gayet ilgili bi bayandı 🙂