Deletedmom201 Zbetus sadece anne sütü ile beslenen bebeğiniz varsa 6. Ayda verilmesi uygun görülüyor.
Zbetus Deletedmom278 anladım canım korkuttular beni nasıl daha vermemişsin diye de 🤷🏻♀️ Benimde bildiğim 6. Aydan sonra uzmanlar öneriyor
zeynep_demirr92 Deletedmom278 ne kadar veriyosunuz peki benim bebeğim iki aylık annem ver dio kararsız kaldım
Omerasaf38 Zbetus anne sütünün çoğu su derler bence bebeğine göre bak canım emzirseydim vermezdim ama ben 4.5 aylık olana kadar
Deletedmom278 zeynep_demirr92 Ay şuan 2 yaşında ne kadar verdiğimi tam hatırlamıyorum ama sanırım 2 3 çay kaşığı falandı o ayda.
Zbetus Omerasaf38 haklısın canım doktorların çoğu tanıdığım annelere güneydoğu aşırı sıcak o yüzden su ver demişler kararsız kaldım bende
nazanay Zbetus Ben sadece anne sutu verdigim icin, 6 ay bitiminde ek gidaya baslayana kadar su vermedim. Ek gidayla birlikte basladim.
Kizlarininannesi Zbetus biz 2,5 aylıktan itibaren vermeye başladım, anne sütü alıyor, şuna 4,5 aylık çok sıcak olursa günde 2-3 defa olmazsa günde 1 defa veriyorum. Ama muhakkak veriyorum, kusınca boğazında kalıyor biraz ve rahatsız ediyor bebeğimi